Mikäli haluatte jostakin syystä peruuttaa ennakkoon maksetut liput, peruutuksen kustannus on 3€.
Jotta voit varata lippuja, on oleellista tietää, milloin julkaisemme uudet elokuvat ja seuraavan viikon näytösajat:
Elokuvaohjelmisto vaihtuu aina perjantaisin. Uuden elokuvaviikon (pe-to) lippuja pääsee varaamaan saman viikon maanantaista alkaen noin kello 12.00
– Miten voin varata liput?
Voit varata liput nettisivujemme kautta, ostamalla tai varaamalla paikan päällä etukäteen tai soittamalla.
Suosittelemme jokaisen varaavan kuitenkin nettisivujemme kautta, jolloin voit tehdä varauksen mihin
vuorokauden aikaan tahansa ja pääset itse valitsemaan mieleisesi paikat.
Ohjeet varauksen tekemiseen löydät ”INFO” välilehdestä ”LIPUNVARAUS” kohdasta.
– Olen varannut liput netin kautta, miten pitää toimia?
Varauksesi on voimassa näytöksen alkuun saakka. Kassalla löydämme varaamasi paikat nimen perusteella,
jolla varaus on tehty.
– Tein itselleni nettitunnuksen. Varausjärjestelmä kysyi minulta osoitetietoja ja puhelinnumeroa, tuleeko
minulle nyt mainospostia?
Emme luovuta mitään asiakastietoja kolmansille osapuolille. Myöskään meiltä ei tule mainospostia
nettitunnuksen tehneille asiakkaille.
– Onko pakko varata lippuja etukäteen?
Ei ole pakko, mutta suosittelemme varausta nettisivujen kautta. Varaamalla liput etukäteen varmistat
paikkasi kyseiseen näytökseen. Myös kassalla asiointi sujuu nopeammin, kun varaus on tehty etukäteen.
VIP saliin kannattaa ehdottomasti varata liput, koska salissa on vain 22 paikkaa . Usein näytökset
ovat loppuunmyytyjä kyseiseen saliin.
HUOM! Uusien varausten vastaanottaminen päättyy tuntia ennen näytöksen alkua! Myös puhelimitse!
– Joudunko maksamaan varaamani liput, kun en tullutkaan näytökseen?
Et toistaiseksi. Kuitenkin olisimme kiitollisia, jos peruuttaisit varaamasi paikat HETI, kun tiedät, ettet
pääsekään tulemaan. Näin voimme myydä paikat tarvittaessa muille asiakkaille.
Lunastamattomat liput POISTUVAT varauksesta välittömästi, kun elokuva on alkanut. Silloin varaus ei ole
enää voimassa ja ne myydään toisille asiakkaille tarvittaessa. Kannattaa siis tulla myös ajoissa paikalle!
JOS ELOKUVAREISSUNNE PERUUNTUU YLLÄTTÄEN, VOITTE MYÖS SOITTAA TAI LAITTAA TEKSTIVIESTIÄ TEATTEREIDEN OMIIN PUHELINNUMEROIHIN PAIKKOJEN PERUUTUKSESTA! TÄLLÖIN PÄÄSEMME VAIVATTA MYYMÄÄN VAPAUTUNEET PAIKAT MUILLE ASIAKKAILLE.
Peruutuksen ohjeet löydät INFOSTA ”Lipunvaraus” –osiosta.
– Tarvitseeko minun jonottaa, kun olen varannut liput etukäteen?
Kyllä, varatut liput lunastetaan samalta kassalta kuin varaamattomatkin. Jos käytte lunastamassa paikat etukäteen,
vältytte jonottamiselta.
– Minulla on jo tunnukset nettivarausohjelmaan, mutta en pääse kirjautumaan tai olen unohtanut
salasanani. Mitä teen?
Jos tunnuksesi ei jostain syystä toimi, voit tehdä kokonaan uudet tunnukset ja käyttää niitä samaan tapaan
kuin ennenkin. Ilmoitathan kassalla mikäli olet joutunut tekemään toiset tunnukset, niin voimme poistaa aikaisemmat.