Usein kysyttyä

Usein kysyttyä

 

Sarjaliput ja lippupaketit

Mistä voin ostaa sarjalippuja?
Lipputuotteita myydään molemmilla  teatterilla kassojen aukioloaikoina, avaamme noin puoli tuntia ennen päivän ensimmäistä esitystä ja suljemme viimeisen näytöksen alkaessa. Katso etusivulta päivän näytösajat.
Lahjakaupasta voit ostaa lipputuotteita, jolloin liput toimitetaan sinulle sähköpostiin.


Minulla on vanhentuneita sarjalippuja, voiko niitä käyttää?
Sarjalippujen edullinen hinta perustuu määräalennukseen sekä rajoitettuun käyttöaikaan. Tämän jälkeen lippuja ei voi käyttää, lunastaa takaisin tai vaihtaa. Tämä koskee kaikkia lipputuotteitamme, myös erikoiskampanjoita.
Emme ole velvollisia korvaamaan käyttämättömiksi jääneitä lippuja.
Olethan siis tarkka voimassaolopäivästäsi!


Lippujen varaus

Kuinka peruutan ennakkoon maksetut liput?
Jos haluat peruuttaa jo ennakkoon maksetut liput, ota yhteyttä sähköpostitse
info@kotkanleffat.fi
Lisää liitteeksi selkeä kuva Visma Pay:n maksukuitista sekä kuva mobiililipuistasi.
Huomaathan, että peruutuksesta veloitamme toimenpiteestä aiheutuneet 3€ käsittelykulut.
Palautus näkyy muutaman pankkipäivän kuluessa tililläsi käsittelystä.
 

Milloin lippuja voi varata?
Ohjelmisto vaihtuu aina perjantaisin. Uuden elokuvaviikon (perjantai-torstai) lippuja pääset varaamaan saman viikon maanantaisin iltapäivästä alkaen. Kuitenkin suurien hittielokuvien kohdalla julkaisemme esitysaikoja huomattavasti aiemmin levitysyhtiön niin salliessa.

 

Miten voin varata liput?
Liput varataan näytöksiin ensisijaisesti verkkosivujen varausjärjestelmän kautta, tällöin voit tehdä varauksen mihin kellonaikaan tahansa.
Täältä löydät ohjeen lipunvaraukseen.
Voit myös varata paikkoja soittamalla teatterin omaan numeroon (noin klo 16.00-22.00)
tai tulla teatterille paikan päälle tekemään varauksesi aukioloaikoina.
Kinopalatsi  +358 44 517 5557
TRIO123  +358 44 515 7724


Olen varannut liput netin kautta, miten toimin?
Varauksesi on voimassa näytöksen alkuun saakka, lunastamattomat varaukset vapautetaan myyntiin heti näytöksen alettua, eikä niitä voi palauttaa. Kassalla löydämme varaamasi paikat nimen perusteella, jolla varaus on tehty.
Saavuthan siltikin ajoissa noin  puoli tuntia ennen näytöksen alkua.

Ennakkoon maksetut liput esitetään kassalla henkilökunnalle.


Omat eväät?

Saako elokuvateatteriin tuoda omia eväitä?
Kohtuullinen määrä perinteisiä leffaherkkuja, kuten makeiset ja virvoitusjuomat, ovat sallittuja.
Pikaruoat, jäätelöt ja alkoholi on ehdottomasti kiellettyjä - henkilökuntamme tarkistaa ennen näytöstä reput ja muovikassit, sallimaton sisältö otetaan näytöksen ajaksi talteen.
Myöskään kameroita tai videokuvauslaitteita ei saa saliin viedä.


Sisältävätkö popcornit maitoa? Onko popcornit tehty voissa?
Popcornit ovat maidottomia, valmistuksessa käytetään rypsi- tai rapsiöljyä.


Snacksien ja makupopcornien tuoteselosteet
Katso tuoteselosteet täältä



Ooppera- ja balettinäytökset

Voiko ooppera- ja balettinäytöksiin käyttää sarja-, lahja-, joulu- tai vapaalippuja?
Erikoisnäytöksiin (oopperat, baletit, konserttitaltioinnit jne.) ei voi hyödyntää alennuksia, eikä sarja-, lahja-, vapaa- tai joululippuja.


Onko ooppera- ja balettinäytöksiin varattava liput ennakkoon?
Kyllä ehdottomasti viimeistään näytöstä edeltävänä päivänä klo 18.00 mennessä,  jotta osaamme tilata leipomosta oikean
määrän väliaikatarjottavia jokaiselle katsojalle.


Löytötavarat

Mistä voin tiedustella löytötavaroita?
Kysy löytötavaroita soittamalla teatterin omaan puhelinnumeroon 16.00-22.00 välisenä aikana.
Kinopalatsi   +358 44 517 5557 
TRIO123  +358 44 515 7724
Meille voit laittaa myös Whatsapp -viestiä!


Yksityistilaisuudet


Haluaisin varata yksityisnäytöksen. Miten toimin?
Ota yhteyttä puhelimitse (ma-pe klo 9.00-18.00) toimitusjohtajaan Tero Lindqvist  04408362898
Suosittelemme olemaan ajoissa yksityistilaisuuksien kanssa, sillä vapaita aikoja etenkin viikonloppuisin on rajoitetusti.
Mietittehän valmiiksi päivämäärän ja kellon ajan, tahtomanne elokuvan ja henkilömäärän valmiiksi.


Ohjelmisto

Kuinka kauan elokuvat ovat ohjelmistossanne?
Pyrimme parhaamme mukaan pitämään yllä kattavaa ohjelmistoa, josta löytyisi jokaiselle jotakin: aina valtavirta elokuviin eri kieliversioineen sekä tekniikka ominaisuuksineen, vähemmän kaupallisiin pienempiin laatuelokuviin ja tietenkään unohtamatta lapsille ja senioreille sopivia elokuvia.
Suurin vaikuttava tekijä on levitysyhtiöistä riippuva elokuvien julkaisuajankohdat sekä luonnollisesti kävijämäärät, jota arvioidaan viikottain siirtäen elokuvia pienempiin saleihin.
Tästä syystä emme tarkkoja päivämääriä pysty etukäteen määrittelemään, milloin mikäkin elokuva poistuu ohjelmistosta.
Ajoittain ohjelmistoon sattuu elokuvia, joista on luovuttava vähäisten kävijöiden vuoksi jo yhden esitysviikon jälkeen, sillä uusia ensi-iltoja tulee viikottain useita. Sesonkiaika syksystä kevääseen on ensi-iltojen kulta-aikaa ja tämä vaikuttaa ohjelmiston tekemiseen viikottain voimakkaasti, koska meillä on vain neljä salia käytettävissä. 


Näytä ostoskori